مریم پاییزی من...

آخرین تنها

رو سنگ قبرم بنویس تنهاترین تنها منم

مریم پاییزی من...


دختره شبهای پاییز می‎مونم با تو همیشه


واسه من هیچکی تو دنیا مریم خودم نمیشه


مریم پاییزی من مریم پاییزی من


مریم پاییزی من گریه اخماتو وا کن


دستاتو بالا بگیرو واسه فرداها دعا کن دعا کن


دختره شبهای پاییز می‎مونم با تو همیشه

واسه من هیچکی تو دنیا مریم خودم نمیشه


مریم پاییزی من مریم پاییزی من

وعده‎امون هر روز ابری زیر الماسهای بارون

چه بهار باشه چه پاییز چه تابستون چه زمستون

یه روزی میام کنارت تورو می‎برم تا خورشید

یه روزی که رفته باشه از نگات سایه تردید سایه تردید

دختره شبهای پاییز می‎مونم با تو همیشه

واسه من هیچکی تو دنیا مریم خودم نمیشه

مریم پاییزی من مریم پاییزی من

من همونم که می‎سازم قصر رویاهاتو مریم

اشکهای سرختو بس کن کم نکن دعاتو مریم

دختره شبهای پاییز می‎مونم با تو همیشه

واسه من هیچکی تو دنیا مریم خودم نمیشه

مریم پاییزی من مریم پاییزی من



نظرات شما عزیزان:

lovelorn
ساعت10:43---16 ارديبهشت 1390
كاش مي دانستم بعد از مرگم اولين اشك از چشمان چه كسي جاري مي شود،وآخرين سياهپوش كه مرا به فراموشي مي سپارد چه كسي خواهد بود تاقبل از مرگم جانم را فدايش كنم

بشار
ساعت11:51---14 ارديبهشت 1390

گل مریم
نازنین من ...
مدت مدیدیست که از گلزار وجودم سفر کرده ای ...
این گل زیبا و با طراوت را به پیشت می فرستم تا عشق سر شارم را تقدیمت کنم ...
اطمینان داشته باش تا روزی که در کنارم نیارمیده ای دل به دیگری نخواهم داد ...
مریم زیبای من ...
گل مریمم ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 13 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت 1:53 بعد از ظهر توسط آخرین تنها |